Dieta i nie tylko

herbata z cytrynąNikt z nas nie udaje się na siłownię ot tak. Każdy ma przecież bardziej lub mniej sprecyzowany cel, ale to właśnie ów cel decyduje, że ćwiczymy. Oczywiście jeśli trenujemy siłowo, to nieodłącznym elementem takiego treningu są również specjalne odżywki. Tych na naszym rynku bynajmniej nie brakuje i dlatego też ich stosowanie jest bardzo powszechne. Należy jednak w tym miejscu wyraźnie zaznaczyć, że odżywki to nie wszystko. Są one tylko uzupełnieniem treningu jak również uzupełnieniem właściwej diety. Ta powinna być bogata w różne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jak najbardziej wskazane w codziennej diecie jest zażywanie herbaty. Może niekoniecznie mowa jest o herbacie czarnej, ale każdy inny jej rodzaj może jak najbardziej pozytywnie wpływać na różne aspekty naszego zdrowia. Warto o tym pomyśleć, gdyż tak naprawdę w naszym społeczeństwie zbyt mało docenia się jeszcze ten napój, jakim jest herbata.

http://joga.bialystok.pl/trening-calkiem-inny/

Herbatka na zdrowie

herbatkiNie od dzisiaj wiadomo, że zwyczaj picia herbaty może nie tylko być samym zwyczajem, ale ponadto może także znacząco przyczynić się do poprawy stanu naszego zdrowia. Mowa nie tyle o zwykłej czarnej herbacie, co raczej o innych jej rodzajach, które mają dobroczynny wpływ na różne aspekty naszego zdrowia. Należy w tym miejscu podkreślić, że zwyczaj picia herbaty może powodować oczyszczanie naszego organizmu z różnych szkodliwych substancji, dzięki czemu chce nam się więcej, mamy więcej siły i jesteśmy pełniejsi energii. Może nam to pomóc również w takich aspektach jak trening fizyczny. W jaki sposób? Oczywiście właśnie przez owo oczyszczanie z szkodliwych substancji i toksyn. Tym samym też działanie wszelkich odżywek, a wielu takie stosuje równocześnie z treningiem fizycznym, jest znacznie bardziej skuteczne. Jak więc widać, zwyczaj picia dobrej herbaty może być nie tylko miłym zwyczajem, ale może przyczynić się do czegoś więcej.

http://24artykuly.pl/sport/rozne-przeznaczenie/

Odżywki i inne dobroczynności

suplementy diety herbacianeOdżywki są popularnym produktem stosowanym przez osoby trenujące na siłowni. Bez wątpienia są to produkty, które w chwili obecnej są niemalże niezbędne dla wszystkich osób pracujących nad takim aspektami jak przyrost masy mięśniowej czy też siły. Same odżywki jednakże nie załatwią wszystkiego. Musimy w tym miejscu wskazać także na taki aspekt jak ów trening, który musi być regularny, a poza tym także na zdrowy tryb życia i jedzenia. Continue reading

Przyjemne z pożytecznym

Oczywiście każdy z nas stara się żyć aktywnie, ćwiczyć, a tym samym cieszyć się nie tylko piękną i smukłą sylwetką, ale także doskonałym samopoczuciem każdego dnia. Na pewno więc warto zaraz po treningu zrelaksować się, odprężyć a przede wszystkim zregenerować swoje ciało i swój organizm, aby był on gotowy do podjęcia dalszego wysiłku fizycznego. W tym celu na pewno pomaga nam odżywki białkowe, które to dostarczają nam białka, a tym samym sprawiają, ze nasze ciało nabiera wciąż nowych sił. Na pewno więc warto zaopatrzyć się w taką właśnie odżywkę i stosować ją regularnie, zawsze wtedy, kiedy nasza aktywność fizyczna wzrasta. Jednakże jeśli chcemy odpocząć możemy zrobić to także w kawiarni, gdzie w raz z przyjaciółmi możemy napić się doskonałej herbaty. W ten sposób także się zrelaksujemy i będziemy cieszyć świetnym samopoczuciem, każdego mijającego dnia.

http://www.wpisywacz.eu/odzywki-bialkowe/

Zdrowie na każdym kroku

herbata miętowaJak to mawiał jeden z wieszczów – szlachetne zdrowie. I w tym stwierdzeniu jest oczywiście pełnia racji. Często nie dbamy o nasze zdrowie póki je mamy. Oczywiście nie jest to regułą i bardzo dobrze. Wielu z nas stara się dbać o te zdrowie w jakiś sposób. Odżywiamy się w miarę dobrze, w miarę zdrowo, zażywamy aktywności fizycznej i staramy się na inne różne sposoby. Jeśli jemy, to staramy się w naszej diecie zawierać sporo warzyw i owoców. Jeśli pijemy, to starajmy się pić herbatę. Może to być herbata owocowa, zielona, biała, gdyż wszystkie ich rodzaje mogą dobroczynnie wpłynąć na nasze zdrowie. Oczywiście oprócz diety bardzo ważna jest aktywność fizyczna. Wielu z nas ćwiczy w różny sposób, a jednocześnie wielu z nas aby osiągnąć zamierzony rezultat, wspomaga się różnymi odżywkami. O zdrowie należy dbać, bo tak naprawdę mamy tylko jedno na całe życie i de facto nikt nam drugiego zdrowia nie podaruje, a więc o nie dbajmy.

Więcej przeczytasz tutaj.

Herbata czyni cuda

herbata w filiżankachCzy herbata może mieć pozytywny wpływ na nasze zdrowie i na dobre samopoczucie? Oczywiście nie każda herbata, ale na pewno możemy powiedzieć, że dobra herbata może pozytywnie wpływać na różne aspekty naszego zdrowia. Dzięki herbacie możemy znacząco poprawić nasze samopoczucie oraz różne aspekty naszego zdrowia. Aby jednak móc powiedzieć o tym dobroczynnym wpływie herbaty na nasze zdrowie, musimy najpierw nabyć odpowiedniej wiedzy na temat tego, który jej rodzaj będzie dla nas najlepszy i jak wpływa na ten czy inny aspekt naszego zdrowia. Oprócz herbaty warto oczywiście ogólnie zadbać o to, aby zdrowe zakupy stały się naszą codziennością. Dzięki temu możemy na co dzień cieszyć się bardzo dobrym zdrowiem i samopoczuciem. Nie jest bowiem żadną tajemnicą, że wszystko to co jemy, ma bardzo istotny wpływ na to jak się czujemy i czy nasze samopoczucie jest dobre, czy też borykamy się z jakimiś trudnościami.

http://dentysta.podlasie.pl/kilka-znaczacych-pojec/

Działania zsynchronizowane

tkanka tłuszczowaNie każda aktywność fizyczna może przyczynić się do ograniczenia tkanki tłuszczowej w naszym ciele i dlatego też wiele osób szybko zniechęca się chcąc zrzucić tak zwane oponki. Tymczasem, jeśli chodzi o trening na redukcję tkanki tłuszczowej to przede wszystkim powinien być on stosunkowo intensywny i jednocześnie też powinien obejmować całe nasze ciało w każdej sesji treningowej. Tym samym nieprawdziwym jest twierdzenie, iż aby zrzucić, co nieco z tkanki tłuszczowej należy wykonywać dużą ilość powtórzeń w serii i stosować małe ciężary. Tak naprawdę, bowiem jest to droga do zwiększenia wytrzymałości, a tymczasem nam bardziej zależy na takich aspektach jak siła czy też masa. Aby móc mówić o skutecznym treningu na redukcję tkanki tłuszczowej warto jest podjąć się treningu full body workout.

Zaangażujmy wszystkie mięśnie

Jest to właśnie ten trening, w którym angażujemy dosyć sporą ilość naszych mięśni, a w zasadzie to angażujemy wszystkie partie mięśniowe, a więc całe nasze ciało. Poza tym jak najbardziej wskazane będzie stosowanie treningu aerobowego. Tutaj należy wskazać na takie ćwiczenia jak bieganie, jazda na rowerze czy też nawet wbieganie po schodach. Trening aerobowy powinien być wykonywany od trzech do czterech razy w ciągu tygodnia, aczkolwiek w pozostałe dni także nie wolno zapominać o aktywności fizycznej. W te pozostałe dni jak najbardziej wskazane będzie stosowanie zwykłego spaceru, jako dobrej formy aktywności fizycznej. Jest jeszcze jeden aspekt, o którym nie wolno zapominać. Aby móc obniżyć wartość tkanki tłuszczowej naszego organizmu, bardzo ważnym elementem jest także zastosowanie odpowiedniej diety. Jak najbardziej dobrym pomysłem jest zastosowanie różnych herbatek ziołowych, które pozwolą nam ustabilizować różne aspekty naszego organizmu i mogą w dużym stopniu przyczynić się do obniżenia wartości tkanki tłuszczowej. Trening na redukcję tkanki tłuszczowej musi trwać, abyśmy mogli mówić o określonych efektach. Czas jego trwania oczywiście zależy od tego, co chcemy ostatecznie osiągnąć, aczkolwiek na pewno niczego nie osiągniemy od razu.

Wedle ścisłych zasad

Jeśli trenować to oczywiście tylko i wyłącznie skutecznie. Wiadomo, bowiem, że jeśli nie mamy owej skuteczności, jeśli nie są dla nas widoczne skutki naszego treningu, to często w takiej sytuacji po prostu się szybko poddajemy. Jednakże sam trening, chociażby najbardziej intensywny nie może nie być poparty naszym codziennym trybem życia. Nie można mówić o pełnej skuteczności, jeśli nie odżywiamy się we właściwy sposób i nie prowadzimy ogólnego odpowiedniego trybu życia. Ma to szczególne znaczenie wówczas, jeśli mówimy o bardzo intensywnym treningu, jak chociażby w przypadku treningu typu crossfit. Jest to bardzo intensywny trening, podczas którego skaczemy, biegamy, wyciskamy sztangi oraz wykonujemy bardzo wiele obciążających nasz organizm ćwiczeń. Jest to trening, przy którym wylewamy ogromne ilości potu, a więc jednocześnie musimy zadbać o to, aby we właściwy sposób nawodnić nasz organizm. Bardzo ważnym elementem jest, zatem jakaś niegazowana woda mineralna, soki owocowe jak również bardzo dobrym pomysłem jest herbata do posiłku oraz pomiędzy posiłkami. Ważne jest to, aby przyjmowane pokarmy były w jak największym stopniu pełnowartościowe, aby były bogate w warzywa, owoce oraz w różne składniki odżywcze.

Dla kogo trening?

Wszakże trening crossfit jest skierowany na to, aby w stosunkowo szybkim czasie poprawić parametry kondycyjne naszego organizmu, abyśmy mogli pochwalić się większą siłą, wydolnością, wytrzymałością, większą masą mięśniową. Bez odpowiedniej diety, bez właściwej dbałości o uzupełnianie płynów i dostarczanie do organizmu różnych protein i mikroelementów, trening crossfit może mieć dla nas negatywne skutki, gdyż może dojść do odwodnienia organizmu lub do różnych ubytków na zdrowiu. Jeśli mowa o kwestii uzupełniania płynów to bardzo ważne jest to, aby nie stosować napojów gazowanych, słodkich soków, gdyż w ten sposób z pewnością nie osiągniemy pożądanych rezultatów. Jak już podkreślono, najlepszym napojem jest niegazowana woda mineralna lub też herbata zwykła lub też owocowa.